Sider

fredag 28. august 2009

Ridetur

I dag red jeg,Björk og Lilja på tur.
Først red vi til en plass med Lakselva.
Når va var på tur tilbake dro vi til en annen plass.
Der drakk Ville veldig mye.
Så red vi til en annen plass,der vasset Ville uti,samme gjorde Beisla.
Galopperte opp den lille bakken vi red ned til elven.
Så red vi den veien vi kom og galopperte mye.
Når vi hadde ridd der ridde vi til den den forrige plassen der vi hadde vært
først.
Så galopperte vi litt tilbake og Lilja datt av Garreth.
Når vi red hjem igjen dro vi til nabogjordet og lekte sisten med hestene.
Det var gøy til jeg mista ene foten ut av stigbøyla.
Ville galopperte da.
Så mista jeg andre foten og han galopperte ut porten,jeg bremsa,men han begynte og fullgaloppere så da slengte jeg meg av og det var dritvondt.
Fikk kjempe vondt i hodet,ryggen og nakken.
Det verste var nok at jeg drømte at det skulle skje..
Men da hadde jeg Black Star.
Holdt på å ødlegge brillene,men pappa fiksa de :)
Har vondt i ryggen nå. Au..
Björk skal overnatte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar