Sider

søndag 6. mars 2011

Yo!

Hei folkens. Er skikkelig spent på konserten på onsdag! Gleder meg så sinnsykt! Har til og med laget Taylor-relaterte ting :) 3 DAGER IGJEN!

Denne vinterferien var skikkelig kort. 2 dager + helg.... Jaja. Føles litt som om det er lørdag i dag.. Gjorde nesten ingenting på torsdag.. Det var en skikkelig kjedelig dag. Fredagen var jeg på jobb og etter det red jeg en hest som heter Happy og etter det igjen dro jeg på ungdomskveld. Skikkelig slitsom dag... Allikevel la jeg meg kl. 02.00 da og fikk max sove 5 timer...

Er skikkelig bekymret for den ene degusen min. Vurderer å avlive den. :'( Hun er så gammel og jeg tror hun er syk. Vet ikke hvordan. Kanskje det har noe med de to innbilte graviditene hennes å gjøre. I hvertfall. Hun har mistet masse pels under og på nesa...:'''(
Amira stakkar..:/ Hun er så skjønn.<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar