Sider

fredag 26. juni 2009

Ville er en engel :D

Som sagt red jeg Ville på stranda i dag :D
Her får du,jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det,loggen for hva som skjedde og sånt.

Jeg red først til E6.Så måtte jeg hoppe av og leie han igjennom rundkjøringen og helt til stranda.Så skulle jeg ri videre,men det gikk tydelighvis ikke.
Han var helt korka og stresset osv.
Jeg gikk en tur med han rundt på stranden og i sjøen og gjorde han vant til stranden og plassen og det som var rundt.
Så når han begynte å være rolig steg jeg opp på han og red rett uti vannet,sjøen alså.
Han var litt stresset,men han ble roligere i sjøen.Vasset ikke så langt uti,men vannet kom i hvertfall til knærne hans :D
Det var gøy.
Han var stresset på hjemveien,men jeg overlevde og jeg skal trene han på å være rolig.

Så nå i kveld dro jeg til stallen,løp til inngjeringen til Ville og så at han kom travende og lukket opp porten og så travde han videre inn og rett inn i boksen sin :') Stolt :) Han er så lettlært :)
Elsker hesten min over alt på jord =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar