Sider

tirsdag 6. oktober 2009

Meg+mobil+data=Sant

Overlever jeg uten mobil?
Nei. Sannsyneligvis ikke,samma med dataen.
Det har jeg ofte tenkt på.
Første jeg gjør hvis det begynner å brenne midt på natta:
*Tar ut degusene og bikkjene.
*Henter pc-en min og mobilen.
*Henter harddisken til den stasjonære pc-en.
xD

Jeg tenker bare på bildene og dvs. som faktisk ligger på pc-en som masse minner.
Ville aldri mistet de!

Unfair-Kate Voegele
Hører på musikk :)
Skal gjøre dritlekser senere og kl.18.00 skal klassen på flaskeinnsamling.
Vi sparer til en klassetur i 10.klasse :)
Hadde tekt å ri i dag,men innsamlingen ødlegger planene mine.
Skyver de utfor et stup,drukner de -.-
Tilbake til lekser:
Skulle ikke vært lov!
Ødlegger fritiden.
Du lærer akkurrat det samme som på skolen.
Ser ikke poenge med de-.-

Mvh. CHL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar