Sider

fredag 9. oktober 2009

Riding


I dag red jeg og Kristin. Egentlig skulle jeg,Björk og Kristin til brennelvstranda å ri,men jeg og Björk ble uenige så jeg og Kristin red bare.
Jeg red Ville og Kristin red Garreth.
Begge var kjempeflinke =)
Vi byttet også.
Jeg galopperte med Ville på storjordet.
Det var litt kaldt i dag siden det blåste så mye.
Vi skal ha Garreth inne i natt.
Han står i en stor boks xD
Jeg og pappa skal til stallen etterpå.
Björk og moren skal bli med :P
I går gikk jeg og Trine en lang tur med hundene : P
Til saarela og opp snarveien.
Det var litt skummelt.
Vi gikk i nærheten av snarveien og så noen som gikk i lyset og noen sekunder etter var de borte :o
Etter det møtte vi en mann med en hund og før det hadde jeg sett at noen syklet ned snarveibakken med lys på sykkelen og jeg trodde såklart vi kom til å møte den personen,men det gjorde vi aldri :o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar