Sider

mandag 9. november 2009

4 dagen siden sist ..Ooo

4 dager siden sist jeg blogga ..
Har sett på tv og sånt nå..
Jeg kom hjem i går.
Måtte stå opp kl. 05.50.. :S
Skulle ta trikken ti på sju og flytoget senere for flyet gikk fem over ni..
Tidlig..Altfor tidlig.
Så på Home and Away i ste..
Irriterer meg at jeg ikke har fått sett det på 4-5 dager -.-
Tilbake til Oslo-turen :)
GØY!

Vi va i Asker å bada på fredag:)
Vi tok toget dit.
Var på et "badeland" med sklier,4 basseng+et babybasseng,boblebad,stupebrett(1m,3m og 5m) og badstue.
Jeg tok bare en av skliene siden jeg ikke turte å ta den andre :S Den var så bratt.
Hoppet også fra 3'metern og 5'metern var stengt akkurrat da....Vet ikke om jeg hadde turt den heller :S Pysete  jeg xD
Vi var der i ca. 4 timer :D

Har kjøpt mange par øredobber :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar