Sider

tirsdag 24. november 2009

Stallen og musikk

Var i stallen i ste.
Gikk dit med Bonzo.
Skal gjøre det ca. hver dag :D
Han får trim og jeg får det :P
Pluss at man får lufta hodet :P
Akuratt nå har jeg vært på Facebook å spilt Farmville xD
Og jeg hører på musikk nå. Jump Then Fall- Taylor Swift :D
Har lyst til å lage smoothie,men vi har ikke bananer :(
Banan=En viktig ingrediens
Spesielt siden jeg ikke bruker melkeprodukter.

Min Topp 10-liste over sanger:

1. The in Crowd-Mitchel Musso
2. Let's make this last forever-Mitchel Musso
3.If I didn't have you-Mitchel Musso & Emily Osment
4. Jump Then Fall-Taylor Swift
5. Superstar-Taylor Swift
6. The other side of the door-Taylor Swift
7. One and the same- Selena Gomez & Demi Lovato
8. Once upon a dream- Emily Osment
9. Found out about you- Emily Osment
10. Party in the USA- Miley Cyrus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar