Sider

onsdag 25. august 2010

Dvs. fra i går

Sorry at jeg ikke orket å oppdatere bloggen i går,men hadde så mye å gjøre dagen før skolestart.
Jeg og Björk var å red Ville og Csango til elva og fant noen nye rideveier ^^
Det var gøøy! Men først når vi skulle over en stille,rolig og grunn sideelv oppførte Ville seg virkelig som en dum svenske..-.-' Han ødela til og med en busk der. Ellers av turen var han veldig grei :) Vasset i vannet så jeg ble våt og oppførte seg normalt,til vi skulle gå ned i elven igjen. For du skjønner vi sto i en liten,bratt bakke og Ville syntes det var utrolig skummelt å gå ned i elva og jeg kunne jo heller ikke bare hoppe av og vasse over,for da hadde jeg jo blitt fin og våt... Så til slutt(sånn ca. etter en halvtime) fikk vi han uti ved at Björk kom med Csango og tok han...
Etter det og på hjemveien var han helt grei:) Fikk til og med galoppert igjenom vannet :) Kult!
Vi skulle hatt en liten privatfotograf med oss på turen :P
Gjorde ellers ikke så mye i går.

I dag var jeg og Björk og tok solarium.
Ble sånn igrunn ikke så mye forskjell da på meg.
Dagens lille slappe av.
Ellers lite. Jeg og Björk var en tur i banak etter skolen var ferdig.
Vi hadde bare skole til kl.11.10.
Var også med Elin og Sara en stund da.
Fikk kjøpt meg nye sko :D Halv av halv pris så de var ganske billige.
Huff,nei orker ikke skrive mer siden jeg har begynt å få litt lange negler så det er helt rart å skrive.


Meg og Ville i skogen med foten av fjellet ;)

Som du ser,høstfarge på trærne :P

Björk og Csango :) Er ikke de søte ? :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar