Sider

tirsdag 31. august 2010

Turer med hundene

Jaja. Skjerpings nå med bloggingen ! Huff.
Sliter når jeg ikke finner overføringskabelen til Fujifilm'en min ,det andre kameaet mitt ikke er ladet og den andre dataen ikke funker,men heldighvis har mamma en Casio og det er det andre kameraet mitt også ! :)
Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok vært fortapt.
I hvertfall. Har ikke fått blogget siden den har vært borte.
Har gjort litt av hvert i helga.
Fredag,som sagt,GØY! Lørdag...øø... Var i Caskil en tur hos bestemor. Tok bilder av rips-og solbærene som hun har i hagen.
Det var så og si det jeg fikk gjort.Og gikk/jogget en lang tur med Bonzo.
Han er så irriterende å gå med i kort band. Må egentlig ha flexi'en til han. Han skal stoppe opp å lukte hele tiden pluss at han trekker mye. Ikke som Amigo.;) Han er mye greiere å gå med. Han kan faktisk gå i bånd.
Tror jeg jogget rundt 1 km og gikk resten,altså ca. 1-2 km med gåing også.
Det gjorde jeg på søndag også,men da gikk jeg med Amigo og gikk/jogget ca. 3-4 km da.
Var også på fisketur på formiddagen,men fikk ikke fisk..
Har ellers gjort lite.
Gikk tur i går også,men ikke i dag.
Har vært i Caskil enda en tur siden tanten min drar i morgen så.
Ble også å sykle litt på trimsykkelen og ta trappetrening og ble ringt opp av en selger og jeg tullet med han  :P
Snakket britisk engelsk til han xD Haha.

Rips ;)

Solbær,men umoden da. Gode når de er modne :)



Blåbær er godt :),men ikke når de er overmodne.. her fra Karalaks.

Karalaksvannet. Det er større da ,men fikk ikke hele.
I dag da jeg var og snoket i solbærbuskene i hagen til bestemor fikk jeg noen nyskjerrige gjester :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar