Sider

søndag 22. august 2010

Gøy i går :D

Sorry at jeg ikke har blogget de siste dagene,men finner ikke usb'en til kameraet(noe jeg fremdeles ikke gjør) og det er litt kjedelig å blogge uten bilder..
Pluss at jeg har vært mye opptatt :D
I går var det jo bare så gøy da :D
Først dro jeg og Serine på feltet og så hjem til hun.
Etter en ca. en time dro vi på Fotball på kunstgressbanen.
Kjempegøy :) Jeg klarte faktisk å score en gang ! =)
Ca. kl. 20.10 eller noe satt jeg og Kristin på med Serine til Isabel og co.
Vi spiste taco,spilte fantasi,dansa faktisk litt linedance også :P Så danset jeg swing,noe jeg ikke har gjort på flere år så det var gøy :P

Ja og på fredag. Vi var i Alta og Björk var med ;)
Jeg glemte selfølgelig pengboka ,noe som også inkluderte at jeg glemte kortet hjemme..-.-'
Jaja. Fikk heldighvis kjøpt kjolen,bare i hvit :)
Bilde av den kommer sikkert en eller annen gang. Kanskje i morgen :P

Speak now's cover :) Eneste bildet jeg hadde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar