Sider

torsdag 4. februar 2010

Dikt

Ville <3

Hesten heter Ville
Han er den snilleste
Min beste venn
Selv om han springer fra meg
Han kommer bort til deg
Og sier
Har du noe godt ?
For han er så elgegant og flott

Nrå han blir ridd har han mest lyst å springe
Bortover, med deg på ryggen
Sommeren og myggen kommer
Han bryr seg ikke
Han elsker å bare klikke

Det finnes ikke noe ondt i sjelen hans
Livet hans er som en dans
Ri uten sal
I en dal
Med Ville
Til verdens ende
Jeg kunne aldri funnet på å sende
Sende han vekk
Til en plass langt borte
I det sorte

Uten han
Det hadde vært trist
En dag går han bort
Da blir livet mitt sort
Han lyser alltid opp
Selv om han ikke kan gjøre annet enn å se deg i øynene og puste kjærlig
i nakken din som for å si: Jeg elsker deg
Ville,du er alt for meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar