Sider

fredag 19. februar 2010

Fyldig dag :)

I dag kom Anette hit og hun skal overnatte helt til søndag ! :D
Det blir gøy!
Det var kjempegøy i dag.
Etter jeg var fedrig på skolen stakk vi til stallen og red Garreth og Ville :)
Jeg red Garreth fra beite og til stallen :P Morsomt .
Vi red først litt på beitet så red vi på jordet.
Like før vi var ferdig siden Anette måtte longere Garreth pga. at han var litt rar(hun skulle hoppe på og hun kom seg opp og da begnte han og springe så galoppere ,men hun taklet det) så kom noen unger og spurte om de kunne sitte på hestene :D
Det var en 3'åring og en 5'åring som satt på hestene :)
3'åringen satt på Ville og Garreth mens 5'åringen satt bare på Garreth :)
Jeg red Garreth og Ville :) Galopperte med begge :)
Etter det for vi hjem,så på tv, dro på folkebad og så en film og var på butikken :P



Før vi stakk til stallen tok vi bilder av degusene :P Her er Amy :)
Meg og Garreth på tur inn :P
Anette og Garreth i galopp :D
Anette måtte holde hestene da jeg skulle skru av strømmen :)

Anette og Garreth i galopp ut til de andre hestene :P

1 kommentar:

  1. Det så gøy ut å ri! :-D
    Savner å ri.

    Hilsen synne

    SvarSlett