Sider

onsdag 3. februar 2010

Ridning rett etter skolen og lekser nå

Kakaoen og Vaflene <3 Nam :D

Meg som står og steiker kjøttdeig med løk på skolekjøkkenet :D
Dette var det vi lagde. Ost oppå pannekakene med kyllingkjøttdeig inni.
Meg og Eli på skolekjøkkenet :D
Kakao og valfer :)

Siden jeg hadde skolekjøkken i dag,slapp jeg og de andre ut tidlig :P
Så da tenkte jeg at det fristet å ri siden det ikke va så kaldt:P
Dessuten var det jo også lyst så da måtte jeg bare utnytte det :)
Så jeg begynte å ri kl. 14.34 og var ferdig 16.30 xD
Men i mellomtiden hadde også Björk joina med Csango :)
Det var gøy det :P
Ville var til og med sliten etter bare en halv time siden jeg hadde laget et rundt/firkantet spor på jordet :P
Og det fulgte vi.
Jeg red flere runder trav og mye galopp.
Cathrine+Ville=DREAMTEAM <3

Har også kokt kakao,hatt besøk av Carina og Eli:),lagd vafler og holder på med lekser nå :(
Veldig fyldig dag egentlig :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar