Sider

onsdag 17. februar 2010

Tsjekkia og ridning

Overskriften passet egentlig ikke så bra,men visste ikke hva jeg skulle ta xD
Men uansett. Jeg må på skolen 14.30 i morgen siden vi skal ha tverrfagligprosjekt.
Da vi kom på skolen skulle vi trekke et land i Europa som vi skulle jobbe med. Jeg trakk Tsjekkia.
Er nesten ferdig. Skal ha powerpoint-fremvisning i morgen kl.15.00 ,men må komme en halv time før.
Fikk faktisk også tid til å ri i dag :D I -17 grader og FANTASTISK Solskinn sparket jeg ned til stallen og red Ville :P Gøy :P Han var litt stresset så hver gang jeg skulle trave ville han galoppere.
Men til slutt travde han bare. Litt rart egentlig. En traver som ikke vil trave xD

Nydelig vær :):) Nå ligner det faktisk vinter :D
Ville da jeg skulle hente han inn :)
Utsikt mot ''ridebanen'' fraVille ;D
En annen del av ''ridebanen'' :P
En del av ridebanen :D Egentlig et jorde som vi har laget spor på:P
Beisla som slikker Ville's fot xD

1 kommentar: