Sider

fredag 3. september 2010

Music in my heart

Jeg tror ikke jeg hadde levd uten musikk.
Jeg må særisøst ha musikk hver dag for å kunne overleve :)
Mye går på Miley Cyrus ,Taylor Swift,Ke$ha og Owl City og nå har jeg til og med fått Glow av Madcom på hjernen. Siden jeg også har spansk på skolen og faktisk prøver å lære det ordentlig har jeg lastet ned både den engelske og spanske versjonen av Shakira's ''Waka Waka''.
Hadde jeg faktisk hatt en sangstemme som folk tåler(eller,den er vel kanskje ikke så ille da) hadde jeg nok drevet med musikk. Spilt inn musikk og lagd sanger tror jeg hadde vært gøy. Men uansett. Tror det hadde vært vanskelig her. Liten plass,ikke noe musikkstudio..

I hvertfall. Har ikke så mye og si om dagen akuratt. Skal til Serine snart :) Det blir nok gøøy!
Det er det alltid :) Hun og Isabel er så kule =)

Meg og Serine :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar