Sider

søndag 19. desember 2010

Joho :)

Endelig juleferie :) Fri! Kan bare sitte å late meg hele dagen om jeg vil, men desverre, nesten alltid har jeg noe å gjøre. Håper på litt bedre vær nå i ferien for da kan jeg ri :) Nå i det siste har det vært så glatt og iskaldt så det har liksom ikke gått å ri. I dag har det vært -16 grader pluss vind og da blir det jo svinkaldt.
Eneste gangen jeg faktisk har vært ute i dag var da jeg og pappa dro til stallen.

Kameraet mitt har stått på lading siden mandag (?) og kommer sikkert til å stå til mandagen som kommer... Det er så treigt å ladde. Når jeg skulle få tak i nytt batteri i Oslo, nei, da hadde ikke Japan Photo det og jeg hadde jo ikke tid til å springe rundt i hele byen heller... Irriterende nok hadde vi bare to timer i Oslo når vi var på klassetur og skulle videre....

Har funnet ut at i her er det vanskelig å få tak i lysegrønne øredobber. Haha. Jeg samler på øredobber og prøver å finne noen som matcher armbåndet mitt...
Her er øredobber fra superkul.no. Selv om disse er ganske billige er det irriterende nok å bestille derfra når det kommer frakt,postoppkrav og moms!(Om man velger postoppkrav da.) Det blir jo mye dyrere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar