Sider

torsdag 23. desember 2010

Ridning,endelig

Hahaha. I går var det heldighvis ikke så kaldt eller så glatt så endelig kunne jeg ta meg en ridetur. Eller ,jeg og Björk. :) Gøy. Det var litt glatt ,men heldighvis ikke så veldig. Var i skogen i mørket og tok en galopp :) Det var herlig! Heldighvis ikke så iskaldt heller.
Ville er blitt fet. Glatte veier uten broddesko gjør ikke saken bedre. Da blir det så og si umulig å ri... Kun hvis du står opp sånn i ti tiden på morgenen og rir den ene timen det er med daglys. Haha. Mørketid her oppe nå. En time dagslys og den bruker jeg å sove igjenom. Sover vanslighvis til tolv-ett tiden.
Men ikke i dag. Var på jobb så sto opp kl. 06.00. Slit.
Skal kanskje ha ridetime med Isabel i morgen ;) Forhåpentlighvis.
Sånn btw. Bilder fra juleballet kommer.(Snart,håper jeg.)

Ikke så lenge til konserten i Oslo heller :) Gleder meg så sinnsykt til å dra dit med Björk ;)

Har egentlig ikke mer og si...så...
-Blogges. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar