Sider

fredag 31. desember 2010

Nyttårsaften

Jeg hater denne tiden. Alle levende vesner utenom menneskene blir skremt.Hester og hunder. Hallo. Jeg hadde sikkert trodd at jeg ble skutt på hvis jeg var en hund. Amigo hater denne tiden. At generelt alle folk kan være så tankeløse. Den som fant opp dette her med fyrverkeri var ikke særlig smart. Det skremmer bare dyr. Pluss at nyttårsaften er den tiden hvor folk fester og drikker seg fulle. Det kan ikke være en bra tid.

Selfølgelig synes jeg også at fyrverkeri er kult og fint og se på,men tenk på dyrene. De synes sikkert ikke det samme. Stakkars. Jeg vet personlig ikke hva jeg skal gjøre for å få nyttårsaften til å virke som en positiv tid for Amigo og Bonzo. De blir skremt. I fjor gjemte Amigo seg bak meg fordi han var så redd. Jeg satt i en stol også kom han og presset seg bak meg. ''Lille'' hunden vet ikke hva det er tenker jeg.

Dette blir mitt siste innlegg for året. Om kanskje en time eller to kommer det første for 2011. Bilder fra nyttårsaften blir postet da.
Jaja. Nyt feiringen av det nye året. Selv om jeg personlig ikke synes det er noe stort å feire. Det er jo bare et år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar