Sider

fredag 31. desember 2010

Nordlys :)

Endelig kom det skikkelig nordlys hit :) Det er så vakkert! Skulle ønske jeg hadde kamera som kunne ta bilde av det...
I dag har det vært iskaldt her. Skikkelig sur vind som ødelegger utestemningen. Jwg var to turer nede på Europris og kjøpte garn og holdt på å fryse ihjel begge gangene :S Har fått strikkedilla,eller det har jeg jo egentlig hatt en stund nå. Har strikket 6 par votter i vinter og holder på med det sjuende paret. Kanskje jeg blir ferdig i dag. Vi får se :) Etter det blir det å strikke enda mer. Så hvis du vil bestille,bare si i fra;)
Skal begynne å strikke sokker også :D

Har vært i stallen en tur nå. :) Haha. For en uke siden,da jeg skulle ri, stupte jeg endelig salto i fra en hest ;D
Det var gøy! Fikk litt vondt en plass på ryggen,men det var bare fordi jeg landet på en klump. Uansett.
Jeg skulle ri. Da jeg akuratt hadde satt meg opp og akuratt hadde begynt i galopp (han var ferdig oppvarmet altså) tok Ville et fint bukkesprang ut av det blå og jeg fløy av som en potetsekk. Haha. Husker fallet. Det var skikkelig gøy xD I det ene øyeblikket galopperte jeg og i det andre lå jeg på bakken. Hoppet selfølgelig rett på igjen da og fortsatte å galoppere og trave og dvs. :) Gøy !


Her om dagen spilte vi ''Jakten på den forsvunnede diamanten'' på ungdomskveld etter vi hadde sett ''Se opp'' :)

Bonzo er nyskjerrig...
På denne lille fyren.


Trøtting på rommet mitt <3

2 kommentarer:

  1. Kan du legge ut noen bilder av vottene du har strikket?

    SvarSlett
  2. Klart jeg kan ;) bildene kommer i neste uke :) Da er jeg ferdig med de jeg holder på med og kameraet mitt er ladet da :)

    SvarSlett