Sider

torsdag 3. desember 2009

Bonzo er borte,igjenn

Bonzo stakk av i morgest i åttetiden..
Igjen-.-
Irriterende,men håper han kommer snart.
Han har vært borte i omtrent 11 timer.

Jeg ringte til parksenteret dyrebutikk i dag og spurte om dem hadde deguser..
Gjett hva svaret ble ?
Nei..-.-
For ca. 2 uker siden ringte jeg og da hadde dem det og da skulle de være leveringsklare om noen uker...-.-
Jaja..
Men drar til Alta allikevel.
Jeg skal jo kjøpe juleballkjole så.
Akurrat nå holder jeg på med noen kjedelige lekser.
Jeg har en innlevering til i morgen og en prøve.

Forresten.
Skoledagen var litt gøy.
Jeg,Elin, Trine,Heine,Sondre og Sandra spilte Games :D
Det var gøy.
Jeg var på lag med Sondre, Elin med Sandra og Trine med Heine.
Jeg og Sondre klarte å ta 3 poeng,men vi mista et fordi Heine sa mot-games og det var sant.-.-
Men vi skal spille det i morgen.
Gleder meg :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar