Sider

lørdag 12. desember 2009

Stallen,overnatting og Alta


Dette var de vanlige kjøttbollene :)


Altså om noen timer stikker jeg , Björk, Kristin, pappa og en vennine av Kristin til Alta.

Var i stallen tidligere.
For ca. 2 timer siden.

Jeg møkket Garreth,Ville og Classic sine bokser.
Syntes egentlig det gikk veldig fort.
Tok også Ville og Garreth inn.
Björk ble også med og fixet til Csango og Beisla.

Jeg og Björk red i går.
Jeg tok først Garreth med barbakgjord. Han var en liten lat og sta klump i går.
Han ville såvidt trave.
Björk red Csango først.
Hun var det motsatte. Hun ville nesten bare trave xD
Så byttet vi og jeg red Csango.
Björk og Lilja passer en utrolig snill hest egentlig.
Hun roet seg ned da jeg ridde henne, men hun er litt vanskelig å stoppe, men det blir vel bedre etterhvert.
Btw, pappa skal snart sette opp veggene i stallen så det blir kanskje ferdig til mandag.
Skal kanskje male der på søndag.
Det blir mye enklere.
Stallen blir jo hos Björk så :)
Og når man skal sette vann må man kanskje bare gå 10 meter ;D

Jeg og Björk har faktisk lagd middag og dessert :)
Vi lagde kjøttboller med pasta til middag.
De ble litt hemma xD
Vi lagde faktisk tre sorter.
Noen kjøttboller med chilli, noen med hvitløk og noen vanlige.
Det smakte ganske godt, men kjøttbollene var litt tørre xD
Men vi fikk laget kyllingsaus.
Mamma,pappa og Atlig syntes i hvertfall at det var godt:P¨
Til dessert hadde vi "Skumkake".
Veldig godt, men veldig søtt.
Klarte bare å spise et stykke xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar