Sider

lørdag 26. desember 2009

Har ikke blogga på to dager...
En liten oppdatering:

Julaften:

Var på spleisefest hos noen som vi kjenner og det var kjempegøy :)
Vi lagde adjektivhistorier.:P
Det var gøy.

25.desember

Gjorde ikke så mye i går.
Dro til stallen(e).
Skulle gjøre rent hos Classic,men noen hadde stjelt jobben min -.-
Var også hos Björk.
Vi gjorde ikke så mye egentlig.
Jeg spilte farmville.

I dag:

Har ikke gjort så mye.
Sto opp kl.13.45
Lengste jeg har sovet på leeeenge xD
Var i stallen hos Björk og dem i dag og etter det stakk vi til den andre stallen og da hadde noen stjeltjobben min,igjen ! >(
Ble kjempeirritert.


Forresten,her kommer min nye topp 10 liste(musikk):

1.Us against the world-Mitchel Musso
2.Tik Tok-Kesha
3.Superstar-Taylor Swift
4. The other side of the door-Taylor Swift
5. Everything You`re not-Demi Lovato
6. Here we go again-Demi Lovato
7. He could be the one-Miley Cyrus
8. What about me-Emily Osment
9. Once up on a dream-Emily Osment
10. Found out about you-Emily Osment

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar