Sider

mandag 21. desember 2009

Snart Julaften : )

Lenge siden jeg blogga sist egentlig xD
Vel litt oppdateringer:

Torsdag :

Juleballet var morsomt :)
Mye dansing og morsomme leker :P

Fredag:

Hadde besøk av Sara en liten stund.
Stakk og malte i stallen hos Björk & co.
Stallen er nesten ferdig :)

Lørdag:

Gjorde ikke så mye egentlig.
Var i stallen..
Møkket bokser.
Ville ble skodd med broddesko : )

Søndag:

Kjempekaldt ute : S
Satt dekken på Ville.
Han likte merkelig nok å stå ute uten og xD

Mandag:

I dag har jeg hatt besøk av venninen min Anette fra Alta :)
Kjempeartig :P
Vi ridde på Ville og Garreth.
Jeg red med longeringsgjord med stigbøyler på Ville :D
Han var kjempesnill og grei.
Når det gjelder Garreth... Man kan si det så enkelt som at han såvidt ville gå xD
Anette ridde Garreth først. Hun red også barbak.
Hun er kjempesnill og flink å ri :)
Hun fikk også ri Ville så da red jeg Garreth litt xD Da gikk han noen steg og plantet føttene i bakken og nektet å gå xD
Når jeg trakk hodet hans litt til siden og skjenklet han sleiket han bare foten min xD
Så red jeg Ville til slutt.
Og Anette leide Garreth litt så han fikk travd litt.
:P

Har også funnet meg en ny yndlingssang. Hørte den på MTV Breakfast Club i morgest.
Tik Tok-Keisha
Den er bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar