Sider

tirsdag 1. desember 2009

Oppsummering av dagen,fåreløpig

I dag har jeg faktisk ridd :D
Ville var egentlig veldig grei i dag,men han holdt på å stoppe opp "trafikken" på Ildskogveien xD
Noen hundre meter fra stallen stoppet han opp og begynte å rygge og snu og når jeg styrte han fremover gjorde han det samme,men han var veldig grei resten av turen :P
Jeg og Kristin fikk galoppert litt på gangveien på banaksletta. Det var gøy,men han skulle antagelig til å klikke.
Tror han fikk litt konkurranseinstinkt da Garreth galopperte ved siden av.
Forresten så var det ikke mer en -3 grader i luften i dag og null vind :)
Det var også snø på trærne så det var kjempefint å ri.
Jeg skulle hatt kamera og det skulle vært lyst...Men uheldighvis blir det mørkt her i 13 tiden...-.-
Det er ikke lenge til JULEBALLET :D
Det er den 17.12. :D
Gleder meg.
Skal kjøpe kjole i Alta eller på http://www.superkul.no/.
Men skal se på andre sider også.
Nå er det jo faktisk kommet Bikbok og HM til Alta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar