Sider

onsdag 5. mai 2010

Bloggen min

Joda. Det temaet igjen.
Jeg tenker på hvor kjedelig det faktisk kan være å lese bloggen min..
Jeg blogger jo bare om musikk og hester(stort sett og av og til filmer).
Men så er det jo det om er meningen med blogg da.
Du sier liksom din mening og blogger om interessene dine.
Hva ellers skulle du liksom blogget om ? Ting som ikke interesserer deg liksom..
Det hadde bare vært rart..

Så til dagen min så langt.
I morgest snødde det(!) så da orket jeg ikke verken sykle eller gå til skolen selv om jeg bor veldig nært,så da ble jeg kjørt,men det ble jo heldighvis bedre vær utover dagen.
Hadde ikke noe spesielt på skolen. Vi skal tydelighvis ha foredrag på skolen om hva vi vil og jeg jobber med Elin :P Vi har et morsomt tema som ingen får vite før den dagen vi skal holde foredraget. :P
Så er russetiden begynt.. I går sto rød-og svartrussen utenfor skolen og kastet vannballonger etter elevene. Mest på de om er på ''svartelisten'' deres da,men også etter andre.
Russetida er så teit -.- Her i Lakselv har de faktisk noen ganger ''kidnappett'' unger og kjørt de til en plass vi kaller Gp og det er omtrent 1 mil her i fra -.-
Vet også at de brukte å kidnappe oransjerussen og hive de i myra..
Men har ennå ikke funnet kameraladderen min så får ikke tatt noen bilder -.-'
Snakkes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar