Sider

torsdag 13. mai 2010

Fint vær,tung dag

Vet egentlig ikke hvorfor det har vært en sånn tung dag i dag..
Sto opp i Ellvetiden,kanskje derfor. Jeg føler liksom at jeg misser hele dagen hvis jeg står opp sent.
Vanlighvis står jeg opp i åtte-ni tiden..

Vel har ikke gjort mye i dag.
Syklet ned til Björk og opp igjen.
Etter det stakk jeg og Bonzo til Mobilskogen hvor Bonzo fikk springe litt løs :)
Så nå har jeg vært og ridd med Ville :) Verdens beste hest <3
Det var bare så herlig å galoppere igjenom skogen alene :) Han var heller ikke stresset så det var bare nydelig :) Pluss at det var nydelig vær =)

BTW, det er lov å bruke de knappene ''kul'',''morsom'' og ''interesangt''....
Vurderer også å slette bloggen siden ingen uansett bruker dem så da virker det bare som om ingen leser bloggen min...:/
Bonzo <3


Rideturen ved elva :)


Bonzo som er nyskjerrig :P

2 kommentarer: