Sider

lørdag 29. mai 2010

Bra vær=bra humør

Lagde smykke på formingen i går på skolen :)

Björk & Csango ;)

Meg og min <3


Sånn er det bare med meg og sikkert hos andre og :P
Hvis det regner er jeg dritlat og gidder nesten ingenting og er i dårlig humør. Så man kan godt si at været påvirker humøret mitt.
Vel i dag har jeg såklart vært på skolen,sett Home And away,Ridd med Björk og sett den nye disney original movie ''Starstruck''. Synes filmen var bra jeg ;) Hadde også forventet at den skulle være det så ;)

Da jeg og Björk ridde trente vi hestene på å trave og ikke bare fyke av sted i galopp når man egentlig skal trave. Ville skal alltid galoppere i full galopp etter Csango hvis jeg skal trave etter henne -.-' Jaja. Får vel ordnet på det tenker jeg... Det er på en måte litt dumt at jeg og Björk drar til Sandefjord. Da rir jo ingen Ville : / Kanskje Kristin gjør det da ,ellers får han jo ikke morsjon... Håper også på å få en billig roadcart(lettere vogn) til Ville i juni. Vil virkelig prøve å kjøre med han ned til elva og andre plasser,;) Det er så fint der. Og sånn btw, vasset Ville uti elven,noe han egentlig ikke liker... Han hater vanndammer,men han kan fint gå ut i elven x)
Wow, hadde tydelighvis mye på hjertet i dag :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar