Sider

onsdag 19. mai 2010

Lite blogging,bra vær,arbeidsuke

I går var jeg på tur på bergene i Câskil med hundene :)



Den brune klumpen er musa jeg fanga. :)






Skulle egentlig blogge 17.mai men da jeg holdt på måtte jeg stikke siden jeg,mamma og Kristin skulle ut påp tur med noen venner i det nydelige været :)
Det var kokvarmt å sitte der i solen. Kanskje ikke så rart med tanke på at det var 25 pluss grader i skyggen!
I fjor på 17.mai snødde det og var sørpete.
Etter jeg kom fra tur så jeg på Home And Away og etter det stakk jeg og red en tur med Ville :)
Det var kokvarmt også da,men heldighvis var det litt kjøligere da. Det blåste litt så det var en deilig temperatur :P Red ned en bratt sandbakke. Først hadde Ville ikke lyst til å gå ned siden vi var alene på tur da og da er han vanlighvis litt sta,men så gikk jeg et lite stykke tilbake og så gikk han ned bakken allikevel. :)
Verre var det på tur opp igjen. Var egentlig litt nervøs for det,men det gikk bra. Han galopperte og det kjentes skikkelig humpete.

I går red jeg også for da var det også nydelig vær. Red ned til elva og den er jo helt oversvømt i forhold til da jeg og Björk red dit barbak.Såklart,alt smelter jo så fort når det plutselig blir varmt.
Btw, har også arbeidsuke på skolen nå og jeg er utplassert på jobben min :P Begynte i går da :P (Tirsdag)
Syklet også til Câskil ,det er 1 mil .:P Tungt. Pluss at det var motvind.

I dag har jeg også hatt arbeidsdag,har det til fredag, men i dag har det ikke vært så varmt. Det regnet.
Nå blir det vel grønt ganske fort. :P
Har ikke ridd i dag,men har vært på oppdrag ''musejakt'' hos bestemor.
Aner ikke hvordan den lille søte nurketrollet kom seg opp på loftet ,men jeg fanget i hvertfall den :P Den var skikkelig glad for å å komme ut av skoen når jeg skulle slippe den ut ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar