Sider

mandag 10. mai 2010

Kjedelig blogger

Altså. Det er meg selv det er snakk om.
Blogger nesten ikke siden jeg har hatt så mye å gjøre :P Var på jobb på lørdag og søndag.

Har hatt gym på skolen i dag og det ble ikke Coopertest allikevel..
Jaja. Men gymtimen var morsom :)
Vi spilte innebandy og basket.
Dritmorsomt :):):):):):)
Etter skolen gjorde jeg ikke så mye. Så home and away kl.16.00 og en stund etter det syklet jeg litt for fort til Björk og da hoppet kjedet av,men det er jo null problem å fikse x) Det er så enkelt.xD
Har ryddet litt i ''skjellettet'' til salrommet :P
Nå går det faktisk ann å gå der.
Etter det stakk jeg og Björk og red og fant ennå en ridevei :P Morsomt :)
Garreth har også blit bedre i føttene. Han galopperte litt i dag på beitet :):)


'
FØR.
Egentlig var det noen søppelsekker som vi fjernet før jeg fikk fram kameraet.

ETTER ! :)


Dette står tydelighvis Porsanger for. Fant det bare på en tavle på pauserommet på jobben på lørdag og måtte ta bilde x)


På lørdag var det også storhallmesse her :P Her er en jente på kasseklatring. Hun klarte 32 kasser oppover!

Olga's mobile bakeri sine smultringer er farlig gode :]


Ville ,i dag :) (C) By CathrineHl !


Ut på ridetur :)


Ville,etter turen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar