Sider

mandag 21. juni 2010

Hjem igjen ;)

Skjønningen min ! <3



Endelig,men samtidig skulle jeg ønsket at jeg var i Sandefjord en uke ekstra. Det hadde meldt fint vær denne uka : / Og her har det meldt bare dårlig vær..Jaja. I dag var det faktisk ikke så aller verst. Fikk ridd Ville og Garreth. Deilig å ri Ville igjen ! ;) Garreth var sta. Bukket gjorde han også. Og så kaninungene til Björk og dem og de var skikkelig søte!! Jeg sier bare 'hælle dussan!'.
Forresten,tar kanskje ny permanent i morgen :) Håper det blir krøller i hele håret da siden jeg har kort hår nå.

I går når jeg kom hjem klikket hundene av glede,spesielt Bonzo og det var så herlig å se dem igjen ;)
I morgest ventet også Bonzo på meg til jeg hadde stått opp bare for å få kos <3 Den lille søtingen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar