Sider

onsdag 23. juni 2010

Køddebilder på tur fra butikken



Tok masse køddebilder av meg og Kristin på tur hjem fra Rema x)
I dag har jeg og Björk hatt barneridning,har det helt til fredag. Veldig gøy egentlig. Red Garreth på tur og han er et stabeist deluxe uten bitt! Vanskelig og stoppe.. Jaja. Han har jo gått ut av trening siden han ikke har blitt ridd siden mars så. Han blir nok bedre,men før det må jeg nok vente meg et par blemmer på hendene...
Amigo og Bonzo har stukket av i dag.. Amigo bet av båndet sitt og klarte å rote seg selv inn i den delen som var igjen x) Bonzo stakk når vi skulle slippe han inn,men fikk heldighvis tak i han.

Btw, så har jeg Starstruck av Sterling Knight på hjernen xD
Og ENDELIG kommer The Last song til Lakselv!! Jeg og Björk skal på kino på søndag :) Gleder meg!!

                                               Hahaa, nice;)

Jeg ser helsprø ut, og Kristin har nesten valpeblikk, eller noe sånt ; )



Kristin timet ikke helt så hun fikk bilde av meg før jeg hoppet xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar