Sider

lørdag 5. juni 2010

Jobb

Yey,sto som vanlig opp kl.06.00 i dag :P Eller,det er ikke vanlig tid da,men når jeg skal på jobb er det det.
Jobb kl.07.00 til 15.00. Koselig :P Fant ut at jeg skal jobbe mye i juli :):)
Så lenge jeg får byttet første helga med noen andre går det bra. Jeg har blitt sotte opp på vakt akuratt da jeg skal til Tromsø..:/
 Men i hvertfall. Har ikke gjort så mye i dag,annet enn jobb,siden det er så stygt vær. Det blåser og er grått. Koselig -.-
I går hadde vi hjemmedag :) Jeg lagde noe som kalles 'Brennende Kjærlighet' med salat som tilbehør og lagde stekte epler til dessert :P Det var godt med is til :)
Nå er det også bare 5 dager igjen til jeg og Björk drar til Sandefjord! :) Gleder meg sinnsykt mye!
Forresten så krøllet jeg håret med mamma sin krølltang her om dagen og jeg personlig likte håret mitt veldig godt :)
-Hva syntes du ? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar