Sider

onsdag 30. juni 2010

The Last song i går :')

Garreth og Sara :)


Jeg,Elin & Sara og Sandra var og så The Last Song i går. :)
Den er en UTROLIG bra film som andbefales til å se!!
Verdens beste film,min yndlingsfilm nå :')
Man får tårer i øynene av å se den.

Over til hva jeg har gjort i dag.
Jeg våknet med at hustelefonen ringte og tenkte at noen måtte ta den. Men så kunne det jo også være Sara så dro jeg meg opp av senga og tok den og hvem var det? Sara ;P
Vi dro senere til stallen og red Ville og Garreth i det nydelige været i dag:)
Kjempefint og våkne med sol ute :D
Vi red med elva og jeg og Ville vasset litt i ganske dypt vann så jeg og han ble våt :P
Neste gang tar jeg med kamera. Fikk bare tatt bilde av Sara da. Måtte bare ta bilde av hun og Garreth siden han ellers ikke vasser ut i vannet,noe han gjorde i dag :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar