Sider

tirsdag 15. juni 2010

Tønsberg

 
Sofus,en av kattene til broren min :) Kosete og snill :)

Tiger,en annen av den ene broren min sine katter :) Søt,men sky :)

En del av Sandefjord sentrum :) Skikkelig fin by :)


Sorry lite blogging. Den ene broren min har ikke nett så..
Jeg og Björk har gjort ganske mye egentlig. Har vært i butikker som jeg til og med aldri har hørt om,vi har gått rundt og blitt litt kjent i Sandefjord,har vært i Strømstad i Sverige på Norby kjøpesenter. Skikkelig stort :) Var på hestebutikken der og kjøpte smågodt til hundene og til  hestene x D
Var også på en stor godterbutikk ,men kjøpte ikke så mye egentlig. Og smakte på en altfor søt energidrikk.
I dag var vi også og red på tanteungen min sin hest. Stor :P Hun er 167 cm i mankehøyde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar