Sider

fredag 17. september 2010

Diverse diverse

Joda. Sorry lite blogging og kjedelig meg.
Har vært sykt opptatt. Masse lekser og noen innleveringer og prøver.
Håper det blir litt mer blogging nå da hvis ikke går jo bloggen under,med null lesere.
I hvertfall.. Har jogget litt i det siste,ridd,hatt ridetimer, hørt og lastet ned musikk. Hmm. Ikke noe spesielt ellers. Skal laste ned et sånn remixe program :P Skal prøve å få noen kule remixer av sanger det ellers ikke går ann å danse til :P Har sykt lyst å danse da xD
Har fått bildene fra photoshooten hos Serine på jentekvelden,men på cd. Skal få prøve å sette dem til minnepenn så jeg får lagt de ut siden pc'en ikke leser cd'er.
Har foresten fått ''Rett opp og ned'' av Lars Vaular på hjernen så  jeg lastet den ned xD Også ''Tricky,Tricky'' av Lou Bega. Sykt kule dansesanger da.
Skal på jobb i morgen. Slit. Stå opp tidlig. Men i hvertfall får jeg noe på oktoberlønna da.
Tenk bare litt over en uke igjen så skal hele klassen til Polen!
Gleder meg sykt! Vi skal også ha en presentasjon om Lakselv til en klasse vi skal besøke der nede.
Får se hvordan det kommer til å gå.
Også har jeg faktisk blitt sykt matte - og spanskmotivert i det siste. Har fårstått mye mer.
Skal særiøst få lært spansk. Må bare utnytte for det jeg kan og jobbe videre derifra med spansken.
Når man tenker over det så er det jo sykt mange i verden som snakker spansk så det kan jo være greit å kunne det :D Blir også så inspirert av Serine og Isabel. De er utrolig støttende og flinke :)

Her om dagen kjøpte jeg The Last Song :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar