Sider

tirsdag 28. september 2010

Klassetur i morgen!

Tenkt det! Endelig :D Har ventet skikkelig lenge nå.
Føles egentlig uvirkelig. Hallo ,i morgen :)
Kommer bare til Stockholm da og på fredag er vi i Polen :)
Jeg skal særiøst ta masse bilder og legge det ut på bloggen når jeg kommer hjem :D
Forresten,sorry at jeg har blogget så lite,men har vært opptatt. Skulle fått blogget mer da.
I dag har jeg ikke gjort mye egentlig. Det vanlige,skole og sett på tv.Forresten så var a og b klassen på videregående hele dagen. Det var skikkelig mange på studiespesialisering og medier og kommunikasjon. Jeg var på den minste gruppa,Design og håndtverk. Kommer nok til å gå der neste år :D Kjempegøy å prøve ut forskjellige maleteknikker :)
Etter skolen måtte jeg også dra ned til Ekspert å kjøpe øreplugger til telefonen,siden de andre har forsvunnet -.-' Jaja. Disse er litt dårligere også,eller ,de detter ut så fort.Jaja,bedre enn ingenting :D
Har forresten ikke ridd siden forrige søndag. Har sykt dårlig samvittighet for det... : /
Men har vært i stallen da. Hadde ridetime i går så.



Disse bildene malte jeg i dag på design og håndtverk.

Ville i går ;) Skjekk bakrunnen :)

Men nå skal jeg se One Tree Hill sesong 7 på Fem og bli ferdig å pakke :)
Blogger når jeg kommer hjem så inntil da,ingen blogging ;)
Polen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar