Sider

mandag 6. september 2010

Great day !

Ja faktisk :)
Hadde Isabel som rideelev i dag og det var gøy :)
Fikk også ridd litt selv da. Ville er fantastisk,første gang på lenge at han har vært så nydelig :)
Joho ! Kun noen dager å vente så er det stevne i Lakselv :D Gleder meg!
Etter det ble jeg sittende å se på ''Mitt hemmelige tenåringsliv'' og så gjorde jeg noen kjedelige lekser.
Gjett hvem vi har om i norsken nå ?! Hint: Gammel skjeggstubb,levde får over hundre år siden.
Svar :Henrik Ibsen... -.-'
Jaja. Er ferdig med de da. Så har jeg naturfagsprøve i morgen og spansk!
Jeg gleder meg seriøst alltid til å ha spansk. Håper jeg kan lære det ordentlig.
Har virkelig lyst å kunne språket. Og når jeg har Serine som kan hjelpe er det jo enda bedre ;)
Hun er god i spansk :P

Haha. Disneychannel står på her. Hører bare Jonas tonen i bakrunnen xD

Og kom på en ting til. Haha. Hørte det i går da,men gjett hva ? Hvem fornermet og såret Taylor Swift på fjordårets Mtv Vma ? Kanye West og nå er han så desperat etter tilgivelse at han faktisk har skrevet en sang til hun!! HAHA xD Han kunne liksom ikke bare latt være å gjøre det da luringen -.-' Jaja.

Får unnskylde bildekvaliteten. Den er ikke så god på Casioen. Den er mye bedre på det andre kameraet mitt.


Haha.Etter skolen var jeg og Björk på Nille og prøvde solbriller xD

Ridelæreren meg :P



Meg og Ville <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar