Sider

tirsdag 13. april 2010

Facebook

Morsomme tittler jeg har til innleggene mine.
Rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg ellers skal ta x)
Var på facebook i ste og tok ''dagens lille hemmelighet''. Var litt merkelig da.
''Den gutten du liker,elsker deg.''
 :S og jeg tenkte jo bare''what?''
Okei. For dere som faktisk kjenner meg tror jeg dere vet hvem det er da x) Men vil ikke være innbilsk.
Så jeg skal bare ''zippe it''. xD

Men i hvertfall. Kom hjem fra en 1 timers gåtur med Bonzo for omtrent en halv time siden.
-Løs elghund hann i banak,stor :S
- Møtte mange andre hunder.
- Kunne nesten blitt laget valper også xD haha
Bonzo møtte på en tispe med løpetid,heldighvis var eieren også der x)
Passelig fint vær nå. Blåser og det er sol :P
Forresten!
De knappene ''morsomt'', ''interesangt'' og ''kul'' er IKKE bare til pynt!
Det virker så kjedelig for meg å blogge når jeg ikke får noen respons!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar