Sider

lørdag 17. april 2010

Kjedelig blogger

Jeg er en kjedelig blogger xD
Blogger uten bilder foreløpig siden kamera ladderen min har flytta til Syden.
Finner i hvertfall ikke den -.-'
Så nå tar jeg bare bilder med telefonen.
Starten på dagen var ikke så morsom,men slutten var det :P
Morsomt å ri alene med Ville egentlig. Han køddet litt først,men fikk galoppert og travd,elsker hesten min <3
Håper Garreth blir en ridehest,eller,i det hele tatt håper jeg på at han blir frisk.

BackStabber av Ke$ha passer til enkelte personer jeg kjenner.
Det gjør på en måte Kiss n tell og.
Stikker i hvertfall til Sørøya i morgen med pappa.
Kjipt og ikke ha kameraet med :(
Kommer sikkert til og ta bilder av fjorden og geitene til naboen.
Gleder meg i hvertfall til å i det hele tatt dra dit.
Bort fra Lakselv en helg.Yeey :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar