Sider

onsdag 7. april 2010

Latingen meg

Jeg er dritlat sånn egentlig.
Gidder såvidt å blogge. Men i hvertfall.
Sitter her å hører på musikk og gjør engelsk greier siden vi har sånn engelsk muntlig prøve-eksamen i morgen :( Men heldighvis har jeg ikke før 15.00 :P

Demi Lovato-Here We Go Again
Den er bra :P
Ridde i dag på den fantastiske hesten min <3 I love u Ville :)
Han er så flink ;)
Elsker å fullgaloppere med han og stå i jockeystilling å kjenne vindbrisen i ansiktet og vite at man har en fantastisk hest ! <3  Du får et rush når du har galoppert skikkelig fort. Så fort du aldri har gjort før :)

Men siden jeg ikke har noe annet å blogge om så lager jeg en topp 10 liste :)

1. Ke$ha-Kiss n Tell
2. Ke$ha- Backstabber
3. Ke$ha-Your love is my drug
4. Tokio Hotel-Dark side of the sun
5. Tokio Hotel-Down on you
6. Taylor Swift-Today was a fairytale
7. Demi Lovato-Here We go again
8. Demi Lovato-Open
9. Demi Lovato-Catch me
10.Demi Lovato- Remember December

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar