Sider

mandag 5. april 2010

Sorry

Sorry for at jeg ikke har orket å blogge de siste dagene,men lille pc'en min har ikke hatt nett så :(
Men i hvertfall.
Har hatt overnattingsbesøk av Björk fra onsdag til i dag og det har vært gøy :)
Vi har sett Ghost Whisperer nesten hver kveld og hver gang har jeg og Björk sovnet xD
Så har jeg og Björk ridd ganske mye,eller,veldig mye.
På fredag red jeg Ville på tur for første gang på lenge. Da med Björk og Beisla.
Det var morsomt :) På lørdag red vi opp til karasjokveien og ned igjen med Ville og Beisla.
Og i dag og på søndag har vi ridd den samme veien. Björk har ridd Csango og Beisla og jeg har ridd Ville,men det sier jo seg selv når Garreth dessverre har vondt i føttene :(
Hver gang en av oss sier ''skal vi ta en liten trav?'' blir det alltid til full galopp xD Morsomt det :P Ble mye fart på turene :)

Ville rullet seg etter å har blitt fin og svett xD


Meg i rosa på Ville og Björk i rutete jakke hjemme hos meg :) Nydelig vær også :)


Fine skygger xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar