Sider

torsdag 1. april 2010

Mtromsom(morsomt) i dag xD

Huff.
For noen timer siden kunne jeg tydelighvis ikke snakke xD
Jeg skulle si ''Jeg skal koke vann'' ,men i stedenfor sa jeg '' jeg skal skjære vann'' og da begynte jeg å hylflire og fikk latterkrampe. Når Kristin ennå sier '' du sa tak'' fordi jeg egentlig skulle si tape eller noe sånt,husker ikke ,så fikk jeg vondt i magen fordi jeg flirte så mye xD
Også pluss at Kristin fortalte om ettellerannet rart om noe muskelgreier så skulle jeg etterligne det og da filmet Björk meg og Kristin og vi så selfølgelig veldig hemmet ut xD
Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å ha vært på jobb og ha tømmekjørt Ville,mens Björk red Csango. Ville var veldig stressa da de galopperte fra oss,men det får han bare lære å takle.

Æsj. Har en snorkende far i bakrunnen.


Jeg og Ville :) Dette er dessverre det eneste bilder jeg får lagt ut siden kameraet mitt ikke har strøm :(
Kommer mer bilder i morgen !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar