Sider

torsdag 22. april 2010

Kjedelig å lese bloggen min

Tenkte på at det er sykt kjedelig å lese bloggen min siden jeg allikevel ikke blogger hver dag.
Har ikke blogget nå siden jeg ikke har vært på dataen siden fredag fordi jeg har vært på Sørøya fra lørdag til mandag og etter det så har jeg rett og slett ikke orket å blogge.
Har hatt så mye å gjøre :P
Har ridd mye med Ville i det siste.
Senest i dag ;) Gøy det.
Jeg og Björk red til elven etter en egentlig ganske fin vei. Det var fremdeles snø på den,men det var ikke så ille. Bare en plass når vi red tilbake,da var det kjempedyp snø,så hestene så og si svømte igjennom.
Ellers var det bart og fint.
Kjøpte faktisk Taylor Swift's Fearless Platinum edition på lørdag :)
Untouchable og Forever and always(piano versjon) er sååååå fiiiine!!!! Elsker sangene!
Andbefales og høre!
Nydelige sanger :)
Men blogger kanskje i morgen.
Ps. Har fremdeles ikke funnet kamera ladderen min. Den har flyktet så...:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar