Sider

torsdag 1. juli 2010

Joggetur med Bonzo

Har nå vært på jogge/gåtur med Bonzo :)
Gøøy :)
Først gikk vi ned til begynnelsen av Elveveien som jeg og Björk kaller den, og så slapp jeg han løs så jogget jeg helt ned en sti til elva og tok en liten pause sånn at Bonzo fikk drikke så jogga jeg videre helt ned til der hvor vi bruker å ri :) Morsomt ! Bonzo var kjempeflink og det så ut som at han koste seg :)

Tar fly til Tromsø i kveld :) Gleder meg. Kommer tilbake grytidlig på mandag. Flyet går kl. 05.30 ! så det betyr at vi må være på flyplassen ca. kl. 04.30 :S
Men gleder meg fremdeles til å komme til Tromsø. Har ikke vært der siden i fjor. Håper på bra vær :)
Skal kanskje/mest sannsynlig se Twilight Eclipse der på søndagen :)

Bonzo gutten <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar