Sider

tirsdag 30. mars 2010

Ridning i dag med Björk

Da har jeg altså vært å ridd i dag ,med Björk :)
Ville var faktisk ganske flink :) Stolt*
Han var ikke så stressa som de siste gangene jeg har ridd.
Det er positivt. :) Og Björk som ennå red Beisla. Hadde egentlig forventet og dette av,men det gikk ikke sånn,heldighvis.
Ja,ellers har jeg ikke gjort så mye.
Var på rema i ste og kjøpte burn og battery. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe en liten burn og en stor,men det var bare store der...
Skal på jobb i morgen.
Trenger den energien. Slurpet i meg batteryen i ste. Man blir fortere kvalm av Battery,enn av burn synes jeg.

Ville spurter alltid fra stallen når man slipper han ut :P

Ville var nyskjerrig på trillebåren etter jeg hadde tømt den :) Her står han og lukter på den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar