Sider

torsdag 11. mars 2010

Det er sikkert kjedelig

Ja tror det.
Tror det er kjedelig for dere lesere å lese bloggen min.
Jeg blogger ikke så mye nå. Har hatt litt mye å gjøre.
Som i dag. fra kl.15.30 til 17.00 var jeg i stallen og trente Ville :D
Han er kjempeflink. Jeg tømmekjørte han med en tømme,kanskje jeg gjør det i morgen også bare med to. Longerte han også. Han fikk virkelig sprunget mye ,han var til og med sliten :D
Dyrelegen kom aldri og skjekket Garreth -.- Treg dyrlege i Lakselv. -.-
Tok heller ikke bilder i dag med kameraet...Den hadde ikke strøm,skal ladde den til i morgen.
Men siden det ikke kommer noen bilder ut fra i dag så slenger jeg ut noen andre :P


Vet ikke om jeg har hatt dette bildet før her :P Cathrine + Ville=Dreamteam


I love u <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar