Sider

fredag 12. mars 2010

Tømmekjøring med Ville i dag

Veldig fint vær i dag :D



Som vanlig er Amigo HYPER når jeg kommer hjem fra skolen :P



Elsker hesten min :)
Han var kjempeflink i dag da jeg tømmekjørte han :D Håper han blir det samme når jeg en dag kjører han :D
Han var så rolig og flink ;) *Stolt* Men etter det når jeg skulle sette han til de andre hestene stakk han med utstyret på og det ene tauet på ryggen xD Han galopperte bare av gårde xD


Etter det spiste jeg lasange til middag og dro på butikken og etter det igjen kom Björk hit så da gikk vi ned til henne. Vi dro først til stallen siden hun ikke hadde møkket boksene så det gjorde vi og etter det stakk vi inn og sang singstar :P Kjempegøy xD Spesielt når jeg sang en falsk tone på Happy New Year av Abba og hun begynte å flire så begynte jeg og xD Morsomt :P Vi sang også Disneysanger. Sugde på noen ,men gøy likevel :)

Ville med tømmekjørings-sett :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar