Sider

søndag 28. mars 2010

Rocchi :)

Lørdag:

Da jeg og Amigo satt i pulken på tur opp til Rocchi føltes det ut som jeg og pulken's overdel skulle fly av.
Det var sykt mye humper og det var ekkelt å sitte i den. Føltes ut som om hele pulken skulle dette sammen.
Jeg og Kristin tok også å gikk opp sikkert en 1 km lang bakke. Og når vi kom opp måtte vi hjelpe pappa løs fordi han hadde kommet utenfor løypa og sotte seg fast i den dype snøen. Vi fikk heldighvis den løs da.  Og når jeg og Kristin kom ned igjen måtte vi hjelpe pappa ennå en gang. For da hadde han ennå en gang sotte seg fast.

Amigo i hagen :)


Amigo i Rocchi :)





Søndag:
Det var egentlig kjempegøy i Rocchi :)
Jeg kjørte på ski med hundene :) Det var gøy og det gikk fort.
Først kjørte vi 6 km så omtrent 6 km til og etter det igjen stakk vi ned elva og til en gapahuk og da tok pappa oss på i pulken.

'
Kviseberget. Gjett hva det er ? Jo,en grillet marshmellows xD


Kult med snørekjøring :)


Amigo og Bonzo var slitne etter den første turen .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar