Sider

søndag 7. mars 2010

Endelig nett!!!

Nå er jeg i Alta hos Anette :) Yeey! Søsteren min hadde ikke nett så da fikk ikke jeg blogget. :(
Prøvde å mobilblogge,men mobilen min var litt hemmet da -.-
Men i hvertfall.
Har hatt det kjempegøy der ! Jeg var til og med på en plass som heter Oksfjord på besøk hos den ene tanten min :) Da fikk jeg sett One Tree Hill og Home And Away.
Var til og med på ridesenteret der :)  Veldig fint,men luktet surt silofor blandet med hest.Misunner de som har hest der. De har en ridehall :P
Tanteungen min Aron er morsom :P
Støvsuge: Uge
Smake : make
Mamma og pappa: Mappa


Nam ! Deilig muffins med noe som smakte krydderkake inni. Klarte dessverre ikke å spise hele siden jeg ble så mett :P


Meg på bussen :)


Spilte et ordspill kalt Crossword Puzzle :) Dette var noen av ordene jeg fikk xD


Fint vær siste dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar