Sider

lørdag 20. mars 2010

Ridning og Rocchi :)

Morsom og fyldig dag i dag ;P Orket ikke blogge i går siden jeg var sliten,men jeg tømmekjørte altså.
Først stakk jeg til stallen i 12 tiden og red Ville <3
Han var litt stresset ,eller, han bukket med med sånn at jeg kjente det skikkelig godt og etter det bukket han enda en gang, men ikke så høyt.
Fikk mye høyre galopp på han og han klikket heller ikke :) Positivt.
Men venstre slet vi litt med, noe han faktisk ikke gjør når man longerer med to tau. (Tømmekjøre/longere)


Ville <3

Etter det stakk jeg til banak og traff  Björk og Sara på Cubus.
Og så til Rema for å kjøpe burn :P Og da traff jeg Björk og Sara igjen xD

Etter det igjen ,når mamma kom hjem fra jobb, for vi til Rocchi med gammelscooteren vår xD Den er 21 år tror jeg xD Utrolig at den faktisk går. Som pappa sier ' Gammel scooter,gammel pulk, gammel bil og gammel mann.'
Jeg satt på scootern med pappa og mamma satt i pulken.
Det var morsomt og nå har jeg funnet ut at jeg har lyst å lære å kjære scooter xD


En del av Rocchi :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar